Spørgsmål & svar

Her kan du finde svarene på de mest almindelige spørgsmål om Club Sportigan. Mangler du alligevel svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at sende en e-mail til club@sportigan.dk – vi svarer på alle henvendelser inden for fem arbejdsdage. Du kan også ringe til os på 30 21 38 80 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 16.00.

Husk, at du også kan stille dine spørgsmål i vores Sportigan butikker.

Personoplysninger

Hvor ændrer jeg min adresse, mobilnummer m.m.?

Se svar
Log ind på din profilside. Her kan du ændre alle dine oplysninger – også mobilnummer, adresse osv.
Skjul svar

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Se svar
Log ind på din profilside, og slet de prikker, der står i de to felter. Skriv nu din nye adgangskode. HUSK at trykke på fortsæt/opdater inden du lukker ned for siden. Vær opmærksom på, at systemet automatisk tilføjer prikker til dit angivne kodeord – og at det derfor ser længere ud, end det du selv har opgivet.
Skjul svar

Hvordan bruger I mine oplysninger?

Se svar
Vi bruger dine oplysninger til at gøre Club Sportigan bedre for dig – fx til at give dig målrettede træningstips, konkurrencer, tilbud og meget mere.

Vi videregiver eller sælger IKKE dine oplysninger til andre virksomheder eller anvender oplysningerne på vegne af en anden virksomhed. Vi vil eventuelt bruge og dele oplysninger om kundegrupper, men uden at identificere enkeltpersoner. Det vil vi gøre for at få en bedre forståelse af vores kunders adfærd, så vi kan forbedre vores service over for dig.
Vi gemmer oplysninger om dine besøg i Sportigan, så vi kan give dig mere specifik og relevant information. Du har ret til at få oplyst, hvilke personlige oplysninger vi har registreret om dig, og hvis oplysningerne ikke er korrekte, ufuldstændige eller irrelevante, kan du få dem rettet eller slettet. Ønsker du information, eller har du spørgsmål eller kommentarer, kan du kontakte os på club@sportigan.dk . Læs eventuelt Håndtering af personoplysninger i Sportigan
NB: Vi følger retningslinjerne i persondataloven. Ifølge denne lov har du ret til at blive informeret om behandlingen af personoplysninger. I Sportigan ønsker vi at give dig så meget kontrol som muligt i forhold til dine private oplysninger.
Skjul svar

Hvordan ændrer jeg mit mobilnummer eller min e-mailadresse?

Se svar
Hvis du ændrer e-mailadresse eller mobilnummer, skal du logge dig ind på din Club Sportigan profil med de gamle oplysninger, og herefter gå til din profil. Her kan du let ændre dine personlige oplysninger – også mobilnummer og e-mailadresse.
Skjul svar

Jeg er flyttet – hvordan skifter jeg Sportigan butik?

Se svar
Det gør du ved at logge ind på din profilside fra www.clubsportigan.dk. Her kan du let ændre ’din Sportigan’ butik.
Skjul svar

Forhold om medlemskab

Hvordan bliver jeg medlem af Club Sportigan?

Se svar
Fra www.clubsportigan.dk skal du bare klikke på "Bliv medlem" på forsiden, og herefter udfylde alle oplysningerne. Du kan også melde dig ind i Club Sportigan fra vores butikker – bare henvend dig til personalet i din lokale Sportigan butik, som kan hjælpe dig med at blive medlem.
Skjul svar

Kan alle blive medlem?

Se svar
Du skal være mindst 18 år gammel og have et fastnetnummer eller mobilnummer og en e-mailadresse for at blive medlem af Club Sportigan.
Skjul svar

Koster det noget at blive medlem?

Se svar
Nej – det er gratis at melde sig ind i Club Sportigan, og det er helt gratis at være med i klubben.
Skjul svar

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke vil være med i Club Sportigan mere?

Se svar
Du kan til enhver tid melde dig ud af Club Sportigan på din profilside (Min Profil) eller ved at sende en mail til club@sportigan.dk.
Skjul svar

Mine oplysninger er tastet eller oplyst forkert i butikken

Se svar
Du skal færdiggøre din profil på www.clubsportigan.dk – "OPRETTET I BUTIK" og her udfylde alle felterne. I feltet med mobilnummer og e-mailadresse skal du skrive det, som er tastet i butikken – også selvom det er forkert. Når du har gennemført registreringen, skal du gå tilbage til MIN PROFIL og rette de oplysninger, som er forkerte – i nederste højre hjørne trykker du fortsæt og din profil er nu opdateret. Hvis du ikke ved, hvad fejlen er, skal du sende en mail til club@sportigan.dk med oplysninger om dit mobilnummer, e-mailadresse og medlemskortnummer.
Skjul svar

Kan jeg framelde mig nyhedsbrevet fra Club Sportigan?

Se svar
Det er en betingelse for medlemskab af Club Sportigan, at alle medlemmer modtager nyhedsmails fra os. Vi accepterer, at du framelder denne ydelse, men gør du det, bortfalder medlemskab. Medlemskabet er altså betinget af, at du modtager vore nyhedsmails, som er obligatoriske. Ved at foretage tilmelding accepterer du dette.
Du er ikke forpligtiget til at modtage sms’er fra os, og det kan du framelde uden konsekvens for dit medlemskab.
Skjul svar

Jeg kan ikke oprette/aktivere min profil, men får at vide, at mobilnummeret er oprettet

Se svar
Det kan skyldes, at dit mobilnummer eller e-mailadresse er oplyst eller tastet forkert i butikken. Ved du, hvad fejlen er, kan du følge denne vejledning for at komme helt i mål:
Færdiggør din profil på www.clubsportigan.dk. I feltet med mobilnummer og e-mailadresse skal du skrive det, som er tastet i butikken – også selvom det er forkert. Når du har gennemført registreringen, skal du gå tilbage til ’MIN PROFIL’ og her retter du de oplysninger som er forkerte – i nederste højre hjørne trykker du fortsæt/opdater og din profil er nu opdateret.
Hvis du ikke ved, hvad fejlen er, skal du sende en mail til club@sportigan.dk med oplysninger om dit mobilnummer, e-mailadresse og medlemskortnummer.
Skjul svar

Jeg har glemt min adgangskode - hvad skal jeg gøre?

Se svar
På forsiden af www.clubsportigan.dk. skal du klikke på ”Glemt adgangskode”, så får du en e-mail med et link til din profil tilsendt. Herfra kan du let ændre din adgangskode til ét, som du kan huske. Bemærk dog, at man ikke kan se adgangskoden bagefter – den står med prikker. Og antallet af prikker svarer IKKE til antallet af tegn i din adgangskode.
Skjul svar

Information, aktiviteter og tilbud for medlemmer

Hvordan kan jeg tilmelde mig en aktivitet i Club Sportigan?

Se svar
På din profilside kan du se, hvilke aktiviteter, der er i ’din Sportigan’ butik. Tilmeld dig online eller tilmeld dig, når du får en nyhedsmail om aktiviteten – eller når du er på besøg i ’din Sportigan’.
Skjul svar

Hvordan får jeg – som den første – besked om alle Sportigan tilbud og nyheder?

Se svar
Det gør du gennem Club Sportigan. Bare oplys os om din sport og interesseområder – så sender vi dig løbende målrettede nyheder og tilbud.
Skjul svar

Min ven har får en e-mail fra Club Sportigan med tilbud om xx % på xx hos Sportigan. Hvorfor har jeg ikke fået dette, når jeg også er klubmedlem?

Se svar
Det kan skyldes, at I ikke er tilmeldt under samme Sportigan butik – og derfor ikke modtager samme tilbud.
Skjul svar

Kan jeg købe Club Sportigan tilbuddene online?

Se svar
Ja, nogle af vores tilbud kan du også købe i Sportigan Webshop på www.clubsportigan.dk. Men dette er en lokal kundeklub, hvor tilbuddene er individuelt tilpasset for den enkelte butik.
Skjul svar

Forhold om medlemskort

Kan jeg bruge mit ”Club Sportigan” kort i udlandet?

Se svar
Nej, du kan KUN bruge dit Club Sportigan medlemskort i Danmark.
Skjul svar

Jeg har mistet mit Club Sportigan kort. Hvad skal jeg gøre?

Se svar
Du skal tage til din Sportigan, hvor personalet vil sørge for, at du får et nyt medlemskort. Du skal her oplyse dit mobilnummer og e-mailadresse, så alle oplysninger kan blive overført til det nye kort.
Skjul svar

Jeg er klubmedlem – men det er mine børn, der handler mest. Skal de have deres eget kort, eller kan de låne mit?

Se svar
Dit kort er personligt og må ikke overlades til andre. Børn i alderen 15 år til 18 år kan anvende forældrenes kort, såfremt dette forud pr. e-mail er anmeldt Club Sportigan. Kortet må ikke overlades til børn under 15 år. En forælder, der således overlader sit kort, er ansvarlig får sådan brug.
Er dine børn 18 år eller derover, kan de selv blive medlem af Club Sportigan.
Skjul svar

Jeg har fundet et Club Sportigan kort. Hvad skal jeg gøre?

Se svar
Send kortet til Club Sportigan, Nibevej 54, 9200 Aalborg SV. Så sørger vi for, at kortet kommer tilbage til rette ejermand.
Skjul svar